Harga hartanah gila~!

Salam,

Seriously, sape nak beli rumah skang? Dem mahal. Even jauh dari KL, Putrajaya. Gile ke ape. Orang cakap harga akan jatuh, tapi soklan dia bile? Takde sape leh jawab.

Nih contoh aku tak tersangka2. Aku ada beli rumah di Klang. Klang ok, bukannye Subang, Puchong, Bangi, Klang.. Aku beli senang pukul rata harga rm230k. Skang? Aku tgk iklan pun nak terkejut. Biar benar? mmg gila. Cuba click sini



Baru je dapat kunci, harga dah melampau2. Ade ke orang beli harga tu.? ntah la.

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Hafeez berkata…
fuh, try la iklan kalu nak tau ada org nak beli ka tak. dkat 100% naik tu...
M@YaZ berkata…
Tak mau lagi, baik aku buat sewa dulu la nih.~

Catatan Popular