Pemecah berita

Salam,

Haha, huru hara politik Malaysia. Terutama di Perak. Petang tadi dapat berita MB perak digantung 18 bulan dan 6 EXCO nya digantung 12 bulan. So dalam dewan skang ni Pakatan la berkuasa. Hum. Banyak lagi undang2 aku tak tau ni. Mesti geng2 yang baca buku Malaysia Kita lagi paham dari aku. Wakaka. Korang. Redi soklan hangat ni kalau kena interview nanti. Haha, untuk penerangan lanjut tentang pergantungan ni baca kat sini.

Tadik baru baca. Khabar angin kata DUN Perak akan dibubarkan. Geng2 UMNO nak ngdap SULTAN. HUm. Tapi mmg patut pun bubar dari hari tu. Kucar kacir sungguh. Haha. Kahabr angin baca kat sini. Tapi kan, adakah betul UMNO nak bubar DUN? Kuatkah mereka untuk hadapi pilihanraya lagi? Mari kita tunggu~

Dengar kata Hee pun letak jawatan? Betulkah?

Haha, apa yang penting. Aku sangat setuju kalau DUN di bubarkan. :D

Regards,
TeMMon~

Ulasan

ReeBeLLe berkata…
soklan da siap kot.. tak sempat nak masokkan soklan ni.. hahah
Nuar berkata…
ahahaha.. padan muka.. tu la.. buat huru hara lg.. kan da menggelabah.. duk 50:50 ari tu pun kecoh nk memerintah dah... pdhal 2 katak lompat tu dlm kes lg.. kn da bertambah kes baru. ahhaha.. POLITIK BUSUK..

Catatan Popular