Zuriatku~

Salam,

Semalam buat pemeriksaan isteriku tersayang kat SJMC. First check-up. :D

So, inilah zuriatku .. baru 3cm. Doakan semoga semuanya berjalan lancar..



(isteriku tak gi India atas sebab2 politik dalaman kompeni)

regards,
TeMMon~

Ulasan

diana berkata…
seb bek..leh la ko jaga ana..:-P
@naBest berkata…
Malu ah buat internal scan... sape2 yg pregnant, bersedia lah...huhuhuhu
LeLs berkata…
hoyehh...

walaupun tak nampak pun lagi..

aku tetap nak ckp baby ko comel..

comel sebab cinonet je lagi..

hee~
ainisya berkata…
takutnyeeeeee~~~lalala
saizulhafiz berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
saizulhafiz berkata…
aik napa maya yg takot?? dh nk tawin ek cik maya??

ijat aku doakan anak ko selamat.kenala jg ana dgn baik..
jafni berkata…
bgsla xjadi pegi isteri ko..takde la ko kesorangan..
aziz berkata…
jat terbukti ko lelaki... hahahaha...
Afida Anuar berkata…
Ajis poyos...

Ana, internal scan? bukan dia scan external jek ke? erkkk...
@naBest berkata…
kak fida -> sebab still kecik, tak boleh buat external scan... terpaksa lah internal....

huhuhuhu.. paham2 je lah kalo internal scan... ngeriiiiiii..

nightmare ai sekejap. huuhuhu
ReeBeLLe berkata…
ana -> wahh.. ngeri2.. anyway.. aku pon nk ckp same ngan lela.. comelnyee... heheh
@naBest berkata…
reen -> ngeriii... tp best gila. Seriyes.. cepat la buat anak woiii.. hehehe

err...ter-over plak dlm blog en.temmon....
M@YaZ berkata…
Wah..ramainya mengomen kat sini. :D Terima kasih semua. ;) Tunggu apdet bulan depan ya.. (happy mode)

noli -> hehe .. baru lagi. Harap sihat mama dan babynye. Papa jaga :p

didi -> alhamdulillah. tapi problems skit. Sebab dua2 bekerja ditempat yang sama. Kena mintak mama keja kat TM secepat mungkin lepas ni..

mama -> Alah, dah bgtau insurans suh cari melayu, islam dan perempuan. kalau tak bgtau, susah nanti ;)

lela -> hehe .. bile la ko nye turn. Mesti comel ko berbadan dua :D

Maya -> eh, takut? hehe, takpe, abg ajis ada :p

apit -> baik, akan ku jaga mama dan baby baik2 :D .. Maya tu tak sabar jadi mama gak kot :p

jap -> tuh la, nasib baik tak jadi pergi. Kena suh dia mintak keje lain cepat2 nih

ajiz -> aku sudah bukti .. ko bila lagi ;)

kak fida -> internal sebab baru beberapa minggu.. chumel sangat baby tu. :)

reen -> mama reen kena siap sedia mentally ya. Bila nak dapat kad jemputan kahwin Fakhri & Reen tak tau :p
CtJamarlPatH berkata…
em...dik its better ur wife tak gi india.sebab pregnant woman need husband next to her to cherish, pamper n support her. and pregnant woman on the 1st trimester not really encourage to use flight due to the pressure on the air. kak ct pregnancy really worst n luckily my hubby nx to me.
nway, take care ur wife...she carries your offspring..!!
and congratulation aizat n wife.

Catatan Popular