Minyak akan turun sehari dua

Salam,

Untuk peringatan diri aku dan rakan2 sekalian. Seperti biasa. Aku rasa kerajaan akan turunkan harga sama ada 31hb dec - 2hb jan. So sesape nak isi minyak tu. Ala kadar je la. Tak yah pepenuh lagi. Tengah bulan hari tu, aku lupa, gi isi penuh, rugi plak rasanya. Hehe. Mari kita doakan kerajaan kesangaan kita menurunkan harga minyak~

Regards,
TeMMon~

Ulasan

~~Noli berkata…
ishh..baru isi separa penuh pg td..huhu
M@YaZ berkata…
hehe .. ingat .. 15hb dan 30hb adalah hari nasib minyak Mesia. Sama ada turun atau tak tunggu ja. Tgk2 naik kan. Wakakak :p tapi kompem turun. Bila dan brapa tak tau :D
natni berkata…
yeay nk turun lg
cm informer la jat neh
tenkiu2
It4Ch1 berkata…
sebbaik aku isi 20 je pagi td
LeLs berkata…
punye lah HEPI sgt..

smp eja 'kesayangan' pun jadi 'kesangaan'..

ke purposely eja salah supaya bagi org yg tadak kereje cam aku jadi spelling detector??

ape2 lah jat..aku pun hepi dgr biter ko..

tahniah..!!
M@YaZ berkata…
intan -> my prediction ja okkeh .. kalau tengok trnd kerajaan turun harga sebelum ni .. mmg awal bulan dan tengah bulan .. so kita wed n c ..

muspa -> hehe .. jgn tak isi kete tak jalan udah :p

lela -> purposely eja salah. Dari dulu lagi. Tak sanggup nak tulis kesayangan .. wakakaka .. terima kasih sekali lagik~

Catatan Popular