Alhamdulillah~

Salam,

Aku gembira arini. Haha. Kenapa? Lalala~

Gembirakah aku sebab isteriku kena gi India?
Gembirakah aku sebab akan "bujang" buat sementara?
Gembirakah aku sebab leh tulis entri ni?

Ya mungkin.

Tapi gembira aku bila doktor mengesahkan positif isteriku, Farhana mengandung. 4 ke 5 minggu :D


Alhamdulillah.. dan insyAllah akan jadi bapa aku nanti :D

seperti persoalan nuar, adakah ia ijat jr. atau ana jr.. sama2 kita nantikan

regards,
TeMMon~

Ulasan

~~Noli berkata…
tahniah tahniah..
alhmdulillah..
@naBest berkata…
hehehhee....cepat sungguh die hapdet entry....
Hafeeny berkata…
Congrats!! murah rezeki mama ana n papa jat..hehe.. jgn lupe 3 lagi ank korg yg dok kt blkg tu yer (peristiwa yunkies huts)..
shauqi berkata…
wah, cepat gile ko jat..haha. aku x sempat nak bg hadiah kawen kat ko, bini ko dah mengandung..hehe. org tua2 kate ni, "bunting pelamin".

tahniah "abah" ijat..hahahaha
miszacasian berkata…
hey, i heard the great news!!
alhamdulillah.

congratz future parent!

u guys will made a good parents, insya allah :)
Nuar berkata…
welcome to da club.. ahaha..
jgn lupa prepare mental n fizikal tuk ngadap org mngandung nih.. ahaha..
Tahniah!!!....
hepi nye aku ada geng.. wahha..
Afida Anuar berkata…
Jatt...Ana...tahniah... sangat gumbira dengar berita ni..

akhirnya entry yang dinanti2 sudah kuar..eheh

p/s: nnti nk kene panggil makcik fida la plak..eheh..
-hazlif- berkata…
hehe... sambung gelak dgn Ana thru phone td... congrats...
to Ana, selamat menempuhi alam ini... strong mama k...
humaimee berkata…
Alhamdulillah ... tahniah buat Aizat dan Ana!!!

~ FAHEEM & WAN ~
pestisid berkata…
tahniah.wah!tumpang gembira..kalau dpt ana and jatt jr kan best.2 in 1 gitu.
M@YaZ berkata…
Noli -> thanks .. :D alhamdulillah

Ayang -> ngehehe .. tak sabar jadi ayah :D gi India berdua nanti elok2 ye :D

iffah -> alhamdulillah .. hehe .. tak lupa .. lepas ni ada adik baru :p

shauqi -> ahaks .. tuh la, tak sangka begitu pantas. :D Rezeki. Alhamdulillah .. bila leh pekena burger ngan bihun sup tak tau la :p .. thanks nyway //

wawa -> hehe .. thanks .. insyAllah .. :D sangat gumbira ..

nuar -> tenkiuk .. wahaha .. kena hadapi dengan tenang~ .. terima kasih ya om .. termasuk lagi club ngan ko. Sebelum ni ahli kelab kampung .. :p

kak fida -> hahaha .. terkeluar sudah entri ni. Apa2 pun kita doakan semuga dia dapat lihat dunia dengan sempurna. tak sabar :p

filzah -> udah2 la gelak :p

faheem dan wan z -> alhamdulillah .. tahniah untuk kita. insyAllah sebaya anak kita nanti :D

lisa -> hehe .. terima kasih .. tak leh tau lagik .. tunggu bulan 4 atau 5 nanti la ek :D
nhusna berkata…
tahniah ye korang..aunty Nurul tramat la hepi dgr news ni..
papa Jat, jaga mama Ana baik2 yer..:)
natni berkata…
wahhhh
tahniah papa jat n mama ana

congrates2
^__________^
ReeBeLLe berkata…
wuuu.. lg bertambah laa seri muke ko.. tp kalo bole jgn laa bertambah berat badan.. huhuh

anyway..

CONGRATSS!!
LeLs berkata…
alhamdulillah..

aku lah agaknya org paling lambat dapat tau biter ko ni jat..

anyway,congratzz...

inilah berita yang sgt2 di tunggu selepas stage berkahwin,kan??

hopefully korg dimurahkan rezeki yek..

i am so happy to both of you..

=)
jafni berkata…
Gile power!!!
**mEaSa** berkata…
congrats ijat!!
ainisya berkata…
hmm..aku nk tukar style bole?
Gong Xi..Gong Xi..hahaha
Ijat & Ana..fighting!!!
M@YaZ berkata…
husna -> thanks ya .. insyAllah mama Ana akan dijaga ngan baik :D

intan -> terima kasih tan~

reen -> erk .. kena tunggu isteri kesayangan gi India la camnih. Baru tak dapat makan cedap2 :p

lela -> buat kali ketiga aku ucap terima kasih. Semua post ko nak congratz ek :p .. ada lagi tak tau ..

jep -> pawaruk~!!!

sarat -> ko bukan sama kes ngan shauqi ke??? (refer komen dia kat atas) :p .. terima kasih
M@YaZ berkata…
hehe .. terlepas lak komen maya .. hehe .. thanks maya .. :D

kamu bile lagik .. mesti lagi chumel dan santek anak2 kamu nanti .. disebabkan mama dan papa nye HOT :p

Catatan Popular