Pak Lah Akan Jawab Persoalan MP Lompat

Political Thinking...

Hari ni DSAI masih belum mengumumkan nama-nama MP-MP yang dikatakan akan melompat keluar parti & setelah 2 hari melepasi tarikh September 16, maka berjoget-jogetlah puaka-puaka UMNO/BN kerana DSAI dikatakan gagal mengotakan janjinya sebagaimana yang telah diwar-warkan sebelum ini.

Persoalan tentang MP-MP yang nak melompat tu bukan setakat jadi tanda soal dalam kem UMNO/BN sahaja malah dalam kem Pakatan Rakyat sendiri pun jadi tanda tanya walaupun tahap keyakinaa berada pada tahap yang membanggakan.

Hari ni DSAI teus bermain teka-teki dengan para penyokong ke2-2 belah pihak baik KERAjaan UMNO/BN mahupun Pakatan Rakyat.

Tuntutan untuk mengadakan sidang Parlimen tergempar akan menjawab teka-teki samada kewujudan MP-MP yang dikatakan akan melompat itu benar atau tidak.semuanya terserah pada Pak Lah sebenarnya.

Anwar telah menghantar signal kepada Pak Lah supaya menjawab teka-teki tersebut bagi pihak Anwar...

Kalau kisah MP-MP lompat tersebut adalah palsu, PASTI Pak Lah tak akan teragak-agak untuk memanggil sidang Parlimen tergempar seterusnya membuktikan kata-kata Anwar hanyalah retorik murahan politik palsu sekaligus membuktikan sokongan dari perwakilan.

Kalau kisah MP-MP lompat tersebut adalah benar...PASTI Pak Lah akan bagi alasan...

Hangpa pikiaq la... aku nak tunggu respon Pak Lah.

Ciplak dan cilok dari: Perisik Rakyat

Ulasan

Hafizzul Kamarudin berkata…
sampai bile anwar nk tangguh aku taktau...makin lama makin ilang kepercayaan aku kt anwar nih...
M@YaZ berkata…
haha .. aku tak kisah .. janji minyak turun .. huahahaha :p
Qica a.k.a Noly berkata…
uishh..tunggu dn lihat je la..
teka teki kn best..

p/s:nk acar buah 2bekas..xmo sms la abeh kedit..huh
M@YaZ berkata…
? 2 .. aiseh .. jap check stock .. rasanya ada satu ada dua je last stock .. tak larat nak buat baru .. 12 jam nak masak .. haha
Tuan Caracol berkata…
weh, nanti bila paklah respond thru sms kat hang, hang foward kat Tuan sms tu ok??

:p cheers

Catatan Popular