Berbuka Puasa Dengan Rakan Seperjuangan

Salam semua,

Hehe, baru selesai qadha hajat makan bersama rakan2 seperjuangan masa training dulu. Best, ramai ada.

Venue: Flaming Steamboat
Date/time: 11 September 2008 / Break Fasting

video

Yang lain pe'el atau pisikal = Arvind dengan jambangnya dan rambut panjangnya, thava lama tak jumpa, mata makin cantik :p, lela [kat opis tadi nampak letih tak hingat, sampai kat flaming sehat walafiat+aktif lagik..hum]

Tak nak cakap banyak, tgk ja gambar2 bawah nih~










Regards,
Ijat The Bear~

Ulasan

miszacasian berkata…
ijat, gambar wa dlm nie suma pun pelik2..
huhuhuhu...

tapi, tadi mmg sonok dpt kumpul balik reramai..
windu zaman kita suma duk dlm 1 lab..
mcm family~
windddddduuuu~
Afida Anuar berkata…
Aku tak dijemput pong..sob sob sob..
eh lupe..akunye ELTP 15..ngeeee..
wahh bestnye korang leh kumpul ramai2..
qedge bile lak weh? ajat jd ketua majlis la..agagagga
M@YaZ berkata…
wa: hehe, nampak wa sangat gembira. Kalau wa nak tau, semalam paling kuat gelak kat restoran tu wa la. Hehe. Tak pa, kita ramai. Njoy je la kan. Bestkan, teringat time training dulu. Tahun depan kalau nak berbuka dgn eltp dah susah nak jadi kenyataan. Ramai dah nak keluar :(

kak fida: q-edge kan minggu depan kak fida? Bukan nurha tgh plan ke?
miszacasian berkata…
erk ijat!
sungguh ker?
malu nie~!
(~_~)
aziz berkata…
ijat ko bungkus byk tak smlm? hahaha...
M@YaZ berkata…
hehe .. takpa wa .. jgn malu .. kita ramai. hehe :D

erk .. ajis .. ko nampak ke aku bungkus??

Catatan Popular