Berbuka di The Saujana Subang~

Salam semua,

Semalam sempat bersama client di The Saujana Hotel, Subang (formerly known as Hyatt Regency Saujana). Tak tau la hotel ni nye kolam renang wujud lagi ke tak. Tak semapt nak tengok. Kecik2 dulu sempat selinap masuk main kolam dia. Ada papan lungsur ho~. Nyway terima kasih PSS team sebab belanja kiteorang. Sita pun dah belanja. Satyam? Chow cakap MG Kedekut~ Dekut nak mampus. Satyam ni dengan staff sendiri pun dekut. Lagi la ngan client..idak gitu? Kelas gitu, aw~

Wb pun gembira semalam bersama aku. WB sekarang dah stable, tak macam dulu.Haha, apa pun tak nak kutuk2 atau bising2 lagi dah. Sebab nak suruh korang tengok gambar dibawah sahaja. Yey~!






Regards,
TeMMon~

Ulasan

@naBest berkata…
Nyum..nyum... bile nk bw i mkn hotel... hehehehe
M@YaZ berkata…
erk .. haha .. tunggu orang jemput pree keh :p
nectarous berkata…
Hohoho... Best gila mkn2.. Kim salam kt member2 kt MAS. Raya lik mana? Kalau lalu tu singgah la ke rumah aku.. Ikot ja signboard Stadium Batu Kawan.
M@YaZ berkata…
Aku ikut dreba la hazim. Hak hak hak .. kalau dreba boleh brenti takpa. Masalah nya dreba tak mau berenti selagi tak sampai shahab perdana. YeY~
diana berkata…
jat control ayu tgkp gambo..ngeh3
M@YaZ berkata…
i memang ayu ok~
LeLs berkata…
emm...

Satyam memang dekot pun..

ko keje ctu ke ijat??

gile kesian...

gaji banyak tak??

berapa bulan bonus dpt nak raya nih??

p/s : T__T
M@YaZ berkata…
Haha, seronok. Dapat bonus raya 3 bulan gaji. Tula ko, aku cakap jangan tolak tawaran Satyam. Degil.

Pastu ade parti Sate Ayam sempena nama Satyam tiap2 bulan. Pergh. Besh shiyyal.

Pastu cuti tok sah cakap la, banyak gila, cuti overslept, cuti sakit tekak, cuti pc kena virus, cuti semua bergaji takde tanpa gaji. No limit babe~

Kah kah kah~
shauqi berkata…
hahaha.. sumpah lawak gile..hehehe..

Btul tu jat, bonus raya dpt 3 bulan gaji.. bonus lps raya dpt 6 bulan gaji.. byk tu.. tiap2 bulan dpt bonus.. mane ade company laen cam nih..

rugi la ko lela x keje satyam..

hahaha..
M@YaZ berkata…
Kah kah kah .. privilege banyak .. orang je tak tau.. kah kah kah

Aku sangat bersyukur dapat SAT+YAM

Catatan Popular