Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Thursday, September 1, 2011

Selamat hari lahir Alia~

Salam,

Tepat jam 12 tengah hari jap lagi, genap la 2 tahun Alia menghirup udara di dunia yang fana ni.. Kalau ikut calender hijrah Alia lahir 11 hari bulan 9 (ramadhan) ..

Yerp, kejap je dah besar, dah kejap je kita dah tua.. Alia dah pandai berfikir panjang, dah pandai bagitau bila kencing dan berak. Bila lapar, pandai minta untuk makan nasi. Bila boring, pandai ajak semua orang main bersamanya. Bila tidur tak ganggu sapa2 dah.. :P



Ni gambar bulan May tahun ni. Gambar last official Alia ngan arwah Tok Wan. Time ni tok wan dah sakit belakang. Tapi Alia ajak tok wan duduk kat tangga tu. Ajak tok wan melompat bersama dengannya.. Tok wan suka ambil gambar dan video pasal Alia. Sebab bila Alia jauh, tokwan akan tengok telefonnya untuk melepaskan rindu pada cucu sulongnya.. :D

Sekarang bila tanya Alia, "Alia cucu sapa?" kadang2 Alia akan jawab "Cucu wan~"
bila di tanya "Wan sakit kat mana?" sambil tunjuk dengan tangan "Wan sakit kat sini~"
bila di tanya "Gambar siapa alia tengok tengok tu?".. Alia akan jawab "Wan" atau kadang2 "Man"

Hehe sekejap ja masa berlalu. Wan pun dah 2 bulan tinggalkan kita.. Semuga roh wan sentiasa di cucuri rahmat.. dan di ampunkan segala dosa2 wan di dunia ini.. Hidup di dunia hanya sementara. Kami semua akan menyusul selepas wan pergi..

Regards,
TeMMon~

No comments: