Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Saturday, April 23, 2011

Harga hartanah gila~!

Salam,

Seriously, sape nak beli rumah skang? Dem mahal. Even jauh dari KL, Putrajaya. Gile ke ape. Orang cakap harga akan jatuh, tapi soklan dia bile? Takde sape leh jawab.

Nih contoh aku tak tersangka2. Aku ada beli rumah di Klang. Klang ok, bukannye Subang, Puchong, Bangi, Klang.. Aku beli senang pukul rata harga rm230k. Skang? Aku tgk iklan pun nak terkejut. Biar benar? mmg gila. Cuba click sini



Baru je dapat kunci, harga dah melampau2. Ade ke orang beli harga tu.? ntah la.

Regards,
TeMMon~

2 comments:

Hafeez said...

fuh, try la iklan kalu nak tau ada org nak beli ka tak. dkat 100% naik tu...

M@YaZ said...

Tak mau lagi, baik aku buat sewa dulu la nih.~