Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Monday, February 1, 2010

Auto Wudhu~!

Salam,

Dulu penah dengar auto wudhu ni. Tapi versi lain. Camnih la dia nye lakaran:



Tapi tu semua hanya ilustrasi ja. Belum ada prototype pun..

Yang terbaru jumpa lepas baca e-newspaper, tgh youtube clips bawah .. Ok la. Tak menarik cam gambar atas.



Lagi berita kat sini.

Apa pendapat anda?

Regards,
TeMMon~

5 comments:

♥ p a n y ♥ said...

menarik

Hafizzul Kamarudin said...

Anthony gomez tu muslim ke? nama lain macam je...hehe...tp air dia slow la,mcm tak puas..

M@YaZ said...

pijoe: anthony gomez tu aku rasa bukan islam. Dia invent sebab tengok muslim amik semayang, air bazir. ade sejarah dia kat kosmo tu rasanya. Tapi tu la. Sayang kalau dia tak masuk islam ..

tapi betul la, mungkin jadi tak puas. Tapi belum try belum tahu. Tapi persoalannya, sapa nak implement. Kalau besar gedabak camtuh, brapa mesin je leh masuk dalam masjid. baik pakai cam masjid besi je. Air puas hati. hahaha..

paani-> menarik kan..

shauqi said...
This comment has been removed by the author.
shauqi said...

Aku rase kalo buat cam gambar katun tu buat x sesuai. sbb kite kalo amik wudhu', kena ratakan pakai tangan supaya air tu rata kat liang2, bulu2. kalo pakai alat tu, air tu sembur je. kesimpulannye, kalo wudhu' x sah, secara automatiknye solat pon x sah.. baik la kite amik wudhu' cara Rasulullah s.a.w.

Mungkin alat yg katun tu salah satu cara nak sesatkan org Islam.. Pendapat aku je..hehe.