Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Wednesday, January 20, 2010

Meniarap~!

Salam,

Tak tau la bile si Alia ni pandai meniarap. Yang pasti tetiba semalam, 3 kali dia meniarap sebelum dapat tidur dengan nyenyaknye. Mungkin dapat ilham masa tidur kot?? Entahla. Tapi sangat cute. Kali pertama meniarap tu aku tak caya, aku pusingkan balik. Kali kedua "mungkin aku letak badan Alia senget kot". Tapi kali ke-3 aku dah bebetul letak telentang.

"YEAY, Alia Leh Meniarap~!!!"

Ngehaha, Tahniah alia, walaupun tak tau bile la belaja meniarap secara betul (sian, mungkin dah lama leh meniarap kat neseri), tapi anda sangat rajin meniarap. Walaupun tengah nangis. :D .. 4 bulan 2 minggu baru dapat tgk depan mata :D .. malam ni belajar merangkak kedepan ye .. jangan gostan~!

Ahha, hari ni mak tok ngan abah tok mai Kuala Lumpur tidur. Esok depa pi Pahang makan hangin. So, Alia get ready to kena gomoy.. :p

Regards,
TeMMon~

3 comments:

me and only me said...

tahniah alia :D

Nur Aisyah Humaira said...

tahniah alia... go go go!!!!! kipidap!!

ajat.. klu xsilap aku bby gostan dulu.. pstu bru dia kedepan.. hehe.

M@YaZ said...

aku tgh ajar dia gear D .. pakai auto senang .. :D ..

skang ni alai kalau tak dapat ape dia nak capai lepas dia meniarap. mesti marah gila .. wakakak .. semua barang2 dia letak jauh skit .. saje je :p