Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Saturday, October 31, 2009

Happy 2nd month-versery .. :D

Salam,

Harini genap 60 hari Farisya Alia melihat dan menghirup udara di dunia fana. Banyak benda dia perlu belajar lagi. Appa dgn amma tgh plan teliti dan dengar semua pendapat pengalaman untuk mencorakkan Alia menjadi yang terbaik. Semuga menjadi anak yang solehah hendaknya.



Regards,
TeMMon~

10 comments:

natni said...

appa dgn amma?
ayoyo!~

Hafizzul Kamarudin said...

Appa ngan Amma? kuat betul penangan kompeni XXX ni ye

@naBest said...

Haha.. Ok pe appa ngn amma? Hahaha... Tah pape la tuan tanah ni.. Sesuki je...

Alia...i love u!! Muah muah..

Noli said...

tebal tuh gelang..ish ishh

M@YaZ said...

erk .. gelang .. ngehehe .. cucu sulong .. biasa la .. semua dapat :D

shauqi said...

comelnyee!!

♥ p a n y ♥ said...

alia oo alia. bile la nk besar ;)

M@YaZ said...

haha .. coki .. comel macam ayah dia kan kan kan??

ani .. biar la dia kecik .. nanti bila dah besar sibuk nak jadi kecik .. :P

shauqi said...

haah.. comel mcm ayah die..hehehe

yOnnA said...

appa dgn mama? HAHAHHAHA elok!!
aaaa baby comel T__T mcm ayah dia hahhaa