Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Wednesday, May 13, 2009

Tak leh tidur~!

Salam,

Haha, tak bleh tidur malam ni. Isteri kesayngan dah tidur lena. Panas kan sekarang. Aku tak leh tidur sebab panas? Salah tanggapan tu..

Sebenarnya seronok malam ni. Sembang ja dengan dia ada respon? Siapa? Hehe.. Baby la. Active sungguh. Tapi mama dia dah sampai mana tak tau la. Tak terjaga dah.

Baby first ni teruja tul. Apa yang dibuat dalam perut mama dia tak tau la. Seolah2 membalas setiap apa yang aku cakap. Rasanya dia tendang, bukan tumbuk. Ntah lah, tapi aktif gila.

Adeh, baby, dah kuar jenguk dunia nanti jenuhla babah. Tgh2 malas berjaga camnih. Jadi zombie gi opis nanti. Hahaha..

K lah. Sambil update sambil pegang baby. Babah nak try tidur. Penat dah mata babah. :)

Regards,
TeMMon~

3 comments:

pestisid said...

ah aku takleh tido takde sapa nak pegang2 perut hahaha.

babah suweet la babah.

mE™ said...

so suuuuuweeetttt babah sorang nih

shy_wani said...

meh aku pegangkan pewot ko cik pestisid... :p

alahai...bestnye tgk korang berdua nih..