Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Tuesday, March 10, 2009

Muter Kepalaku

Salam,

Sakti sangat kepala arini, berat. Mungkin letih drive kete semalam tak habis lagi. Tidur plak dipenuhi mimpi2 karut. Benci tul. Nih mesti sebab tak basuh kaki ni. Haha :D Apapun aku rasa nak muntah, berat kepala, sakit kepala dan nak demam. Macam aku ngandung plak. Haha.

Minggu ni balik kampung lagi. Haha, kena cari tiket bas malam ni. Tidak nak balik camner tak tau la. Har har har~ Kenduri sesaje.

Malas nya duduk opis arini, patutnya ada regression testing. Tapi aku buat dek je.. Dah la tak billable. Ahaks. Haish, k lah, nak tidur jap kat kerusi empuk aku ni. Hehe. Sapa ada panadol hulur2kan lah. Lagi sedap aku tidur. Hoho.

Regards,
TeMMon~

No comments: