Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Wednesday, March 4, 2009

Kuah Rojak Mak Bee

Salam,

Dapat panggilan dari customer tadi. Tanya aku pasal Kuah Rojak Kacang Mak Bee. Ada bekas besar tak?

Tak sempat aku nak terangkan, beliau letak telefon.

Kat sini aku amik kesempatan nak bgtau semua sahabat handai rakan taulan yang rajin menjengah blog aku. Kuah Rojak Kacang Mak Bee takde bekas besar. Semua jualan dalam bekas besar tu adalah bukan dari kilang/not original. Why? Sebab aku amik sendiri kuah rojak tu dari kilang. Mmg tak wujud bekas besar tu. Yang wujud hanyalah bekas +-350gram sahaja. Harap anda paham. Yang dalam bekas besar tu mungkin di pack semula ataupun tiruan. Wallahuaklam.

Maaf, bukan niat ku untuk mengasari. Tapi mmg itulah hakikatnya. Tiada yang besar. Hehe, anyway Kali ni kuah rojak aku berstatus "Selling fast". Jarang laju camnih. Minggu ni kena order lagi dari Kedah. Sapa cepat dia dpt.

Mengenai penghantaran. Jika didalam kawasan Selangor a.k.a tempat besa aku gi and dalam 30km radius dari Subang. Aku leh hantar suka rela tanpa caj. Ujung minggu la tapi. Kalau nak hantar jauh dari kawasan yang disebut di atas. Aku akan hantar melalui pos/kurier. Kos mengikut syarikat tersebut la ye. :D

Regards,
TeMMon~

1 comment:

LeLs said...

bukan men selling fast nih..

singgah Pekan Rabu pun aku tak beli Rojak Mak Bee nih..

saje nak beli kat ko..

support membe lah kate kan..

baik tak aku??

lalala~