Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Tuesday, February 10, 2009

Dua pilihanraya kecil bakal diadakan?

Salam,

Takziah buat keluarga Ustaz Roslan Sharum yang telah meninggal dunia. Maka kosong la kerusi Ahli Dewan Undangan Negeri(ADUN) Ahli Parlimen, Bukit Gantang. Orang ramai mintak Ir. Nizar yang bertanding. Haha, Pastu lawan dia Dr. Zambry. Haha, korang lawan la. Aku nak tgk depa undi sapa ja.

Kedah akan menghadapi satu pilihan raya kecil, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN), Bukit Selambau, V. Arumugam meletakkan jawatannya sebagai wakil rakyat kawasan berkenaan berkuat kuasa serta merta. Haha, katanya ada cerita sebalik nya yang tak tau nak percaya ka dak cerita sogokan RM5 juta tu. Mampoih pi la cerita tu. Aku nak tgk penerimaan rakyat, yang Pakatan Rakyat yakin depa boleh menang kalau ada pilihanraya.

Haha, apa2 pun kita tunggu dan lihat. Tgk2 SPR kata letak jawatan ADUN Bukit Selambau dibatalkan dan tidak sah. Mana nak tau. Haha. "Pertarungan dua Bukit, bukti BN/PR pilihan hati rakyat"

Regards,
TeMMon~

4 comments:

saizulhafiz said...

xabis g pilihanraya kecil..yg baiknya tmpt tu dpt mcm2 t bkempen.yeah!!!!!!...sapa mng kalah xkisah

It4Ch1 said...

Parlimen Bukit Gantang. bukan DUN.

Yang DUN, Bukit Selambau

FYI ja

Nuar said...

"Takziah buat Ustaz Roslan Sharum yang telah meninggal dunia. "


ko takziah kt arwah.. ahaha. :p
takziah kt family dia la. arwah tu da pegi...

M@YaZ said...

apit -> yey .. mari kita tgk

mus -> dah ubah

nuar -> haha .. editor terbaik~! Tukar kerjaya la. Tak yah keja XXX ;)