Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Friday, January 9, 2009

Zuriatku~

Salam,

Semalam buat pemeriksaan isteriku tersayang kat SJMC. First check-up. :D

So, inilah zuriatku .. baru 3cm. Doakan semoga semuanya berjalan lancar..



(isteriku tak gi India atas sebab2 politik dalaman kompeni)

regards,
TeMMon~

15 comments:

~~Noli said...

wahhh..

diana said...

seb bek..leh la ko jaga ana..:-P

@naBest said...

Malu ah buat internal scan... sape2 yg pregnant, bersedia lah...huhuhuhu

LeLs said...

hoyehh...

walaupun tak nampak pun lagi..

aku tetap nak ckp baby ko comel..

comel sebab cinonet je lagi..

hee~

ainisya said...

takutnyeeeeee~~~lalala

saizulhafiz said...
This comment has been removed by the author.
saizulhafiz said...

aik napa maya yg takot?? dh nk tawin ek cik maya??

ijat aku doakan anak ko selamat.kenala jg ana dgn baik..

jafni said...

bgsla xjadi pegi isteri ko..takde la ko kesorangan..

aziz said...

jat terbukti ko lelaki... hahahaha...

Afida Anuar said...

Ajis poyos...

Ana, internal scan? bukan dia scan external jek ke? erkkk...

@naBest said...

kak fida -> sebab still kecik, tak boleh buat external scan... terpaksa lah internal....

huhuhuhu.. paham2 je lah kalo internal scan... ngeriiiiiii..

nightmare ai sekejap. huuhuhu

ReeBeLLe said...

ana -> wahh.. ngeri2.. anyway.. aku pon nk ckp same ngan lela.. comelnyee... heheh

@naBest said...

reen -> ngeriii... tp best gila. Seriyes.. cepat la buat anak woiii.. hehehe

err...ter-over plak dlm blog en.temmon....

M@YaZ said...

Wah..ramainya mengomen kat sini. :D Terima kasih semua. ;) Tunggu apdet bulan depan ya.. (happy mode)

noli -> hehe .. baru lagi. Harap sihat mama dan babynye. Papa jaga :p

didi -> alhamdulillah. tapi problems skit. Sebab dua2 bekerja ditempat yang sama. Kena mintak mama keja kat TM secepat mungkin lepas ni..

mama -> Alah, dah bgtau insurans suh cari melayu, islam dan perempuan. kalau tak bgtau, susah nanti ;)

lela -> hehe .. bile la ko nye turn. Mesti comel ko berbadan dua :D

Maya -> eh, takut? hehe, takpe, abg ajis ada :p

apit -> baik, akan ku jaga mama dan baby baik2 :D .. Maya tu tak sabar jadi mama gak kot :p

jap -> tuh la, nasib baik tak jadi pergi. Kena suh dia mintak keje lain cepat2 nih

ajiz -> aku sudah bukti .. ko bila lagi ;)

kak fida -> internal sebab baru beberapa minggu.. chumel sangat baby tu. :)

reen -> mama reen kena siap sedia mentally ya. Bila nak dapat kad jemputan kahwin Fakhri & Reen tak tau :p

CtJamarlPatH said...

em...dik its better ur wife tak gi india.sebab pregnant woman need husband next to her to cherish, pamper n support her. and pregnant woman on the 1st trimester not really encourage to use flight due to the pressure on the air. kak ct pregnancy really worst n luckily my hubby nx to me.
nway, take care ur wife...she carries your offspring..!!
and congratulation aizat n wife.