Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Friday, January 23, 2009

Yey Habis bound~!

Salam,

Hari ditunggu2 oleh lebih 40 orang batch aku. Haha, hari pelepasan dari kandang pembuat sate ayam. So apa aku dapat dan apa leh aku simpulkan? Hmm
  • Kenapa HR takde jumpa atau pun apa2 meeting pasal ni macam kengkawan batch eltp9? (Pelik ar, tak nak lepaskan kiteorang ke?)
  • Brapa banyak ilmu yang dapat ku korek selama ada di sini? (mission: ISTQB still pending)
  • Adakah aku menggunakan seluruh kemudahan yang diberikan kat sini? (mungkin, ada gak yang aku tak guna ;))
  • Banyak kah pengalaman yang aku dapat?(pengalaman ape ni? tak banyak)
  • Bertambahkah gaji aku? (Soklan cepu perak, Seetha cakap ade, nyway wait n see)
  • Adakah bonus untuk kiteorang?? (Haha, increment ada pun alhamdulillah)
Haha, apa pun terima kasih kepada HR kerana sudi amik mangkuk yang hampir disisihkan ni untuk bekerja. :D

Malam ni mau pulang. Lagi lewat lagi best, tapi jalan balik umah mertua aku tu menakutkan kalau terlampau lewat malam. Haha. Nasib baik la kg aku ngan kampung isteri dekat je. Sejam setengah je sampai. Kalau jauh jenuh berkelahi~

Regards,
TeMMon~

6 comments:

miszacasian said...

yeaaah!
dh abis bond!!

merdekaaaa!!!

ReeBeLLe said...

wuuu.. slamat abih bond!!

eh.. bertambah gaji tu ade ke??

(*_*)-mate bersinar dgn penuh harapan.

M@YaZ said...

wawa -> yeye ..experian ka?

reen -> dapat berita dari seetha kpd team BIKD .. increment untuk eltp ada .. untuk lateral ja freeze ... nyway tggu je la gaji masuk ni. Baru la tau ..

@naBest said...

Ooooo..kutuk jalan kampung saye menakutkan ye........

It4Ch1 said...

yeah bond breaks

shauqi said...

bile la bond aku nak abih ni..