Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Tuesday, December 30, 2008

Minyak akan turun sehari dua

Salam,

Untuk peringatan diri aku dan rakan2 sekalian. Seperti biasa. Aku rasa kerajaan akan turunkan harga sama ada 31hb dec - 2hb jan. So sesape nak isi minyak tu. Ala kadar je la. Tak yah pepenuh lagi. Tengah bulan hari tu, aku lupa, gi isi penuh, rugi plak rasanya. Hehe. Mari kita doakan kerajaan kesangaan kita menurunkan harga minyak~

Regards,
TeMMon~

6 comments:

~~Noli said...

ishh..baru isi separa penuh pg td..huhu

M@YaZ said...

hehe .. ingat .. 15hb dan 30hb adalah hari nasib minyak Mesia. Sama ada turun atau tak tunggu ja. Tgk2 naik kan. Wakakak :p tapi kompem turun. Bila dan brapa tak tau :D

natni said...

yeay nk turun lg
cm informer la jat neh
tenkiu2

It4Ch1 said...

sebbaik aku isi 20 je pagi td

LeLs said...

punye lah HEPI sgt..

smp eja 'kesayangan' pun jadi 'kesangaan'..

ke purposely eja salah supaya bagi org yg tadak kereje cam aku jadi spelling detector??

ape2 lah jat..aku pun hepi dgr biter ko..

tahniah..!!

M@YaZ said...

intan -> my prediction ja okkeh .. kalau tengok trnd kerajaan turun harga sebelum ni .. mmg awal bulan dan tengah bulan .. so kita wed n c ..

muspa -> hehe .. jgn tak isi kete tak jalan udah :p

lela -> purposely eja salah. Dari dulu lagi. Tak sanggup nak tulis kesayangan .. wakakaka .. terima kasih sekali lagik~