Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Thursday, November 20, 2008

Kerajaan Kesangan

Salam,

entry tak puas hati lagi .. :p

Menteri kesayangan semua orang, Shahrir Samad terang2 berani cakap kerajaan dah tak perlu bayar subsidi. Maknanya kita yang membayar kepada kerajaan subsidi. Nice. Kerajaan yang dapat subsidi kan. Prihatin nya kerajaan kita ni, terima kasih tak terhingga. Baca cerita ciplak dan ciluk kat bwah ni.

Dari malaysiakini..

The revelation by Domestic Trade and Consumer Affairs Minister Shahrir Abdul Samad yesterday that the government has stopped subsidising fuel since early this month raises more questions than answers.
Consumers subsidising the government
Engage stakeholders before policy shift

Malaysiakini lagi

The government may dump its petrol subsidy scheme altogether as consumers are already paying more than the full cost at the pumps at current price level.
Consumers pay gov't 30 sen per litre
Lim: Actual price should be RM1.62

5 comments:

Mustafa Bahrudin said...

aku ingat apa-lah kesangan tu..

Afida Anuar said...

Haihhh..."sayangnye" kat shahrir samad ni.

pestisid said...

hai.mcm x faham2.skrg nak letak floor price pulak utk minyak?tang naik nak mendadak2 siling pon tinggi.
tang turun letak floor pulak, tinggi gak ni nnt.

diana said...

sian kat rakyat malaysia...yg untung depa jgk dan rakyat2 bukan malaysia..xpyh susah2 nak kena bayaq cukai ka, apa ka..idup malaysia..ubah gaya idup..yey!

jat, nak tny..kesangan tu apa? :-P

nectarous said...

huhu.. adoila.. leh tahan gak gomen ni.. Kalau xnk bg subsidi pn xyah la buat floor price.. Ini tidak adil..

Aku ghindu zaman Tun M..