Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Tuesday, September 9, 2008

UMNO mahukan 13Sept?

Salam semua,


Aiseh, tak paham aku apa UMNO Pulau Pinang mahukan. Minta maaf tak mau sebab tak salah. Ok la sebab aku pun takde bukti kukuh yang Ahmad Ismail tu kutuk orang2 bukan bumiputera ni. Tapi kenapakah sampai perlu koyakkan gambar Koh Tsu Koon? Bengong ka apa? Polis dan kerajaan boleh pulak dok saja. Kalau bukan dari UMNO tu lama dah sumbat dalam ISA. Sentimen perkauman sangat jelas dalam hati depa ni. Haish, Islam tak suruh kita bermusuhan dengan sesiapa pun sahabat2ku. Kita semua manusia biasa yang lain pengangan akidah ja~ Dakwah la secara hikmah bukan penjenayah~ Dah besaq2 pun tak gheti nak jaga diri dan perangai. Nak kena mak hangpa tarik telinga ka?? Tak mau sembang banyak2 la.

Nak buat 13 Mei dah lepas, nak tunggu pun lama lagi gamaknya. So aku agak depa nak buat 13Sept, haha. Hangpa pikiaq sendiri la na~

Baca kat SINI dan SINI

Ingat pesanan Rasulullah - "Bukan dari golongan aku sesiapa yang menyeru kepada assabiyah dan bukan daripada golongan aku sesiapa yang mati atas jalan assabiyah."

Regards,
TeMMon~

2 comments:

Afida Anuar said...

Depa ikut ajaran islam hadhari kut..gagagagagag...

itu la..tang depa buat, semua dinampakkan betul...
cuba org parti cap lain wat lagu tu..tak masuk tv radio 24 jam. abis la kene hentam...

M@YaZ said...

haha .. bekpi kat depa .. tak baligh lagi tu~ kuikuikui