Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Thursday, September 18, 2008

Pak Lah Akan Jawab Persoalan MP Lompat

Political Thinking...

Hari ni DSAI masih belum mengumumkan nama-nama MP-MP yang dikatakan akan melompat keluar parti & setelah 2 hari melepasi tarikh September 16, maka berjoget-jogetlah puaka-puaka UMNO/BN kerana DSAI dikatakan gagal mengotakan janjinya sebagaimana yang telah diwar-warkan sebelum ini.

Persoalan tentang MP-MP yang nak melompat tu bukan setakat jadi tanda soal dalam kem UMNO/BN sahaja malah dalam kem Pakatan Rakyat sendiri pun jadi tanda tanya walaupun tahap keyakinaa berada pada tahap yang membanggakan.

Hari ni DSAI teus bermain teka-teki dengan para penyokong ke2-2 belah pihak baik KERAjaan UMNO/BN mahupun Pakatan Rakyat.

Tuntutan untuk mengadakan sidang Parlimen tergempar akan menjawab teka-teki samada kewujudan MP-MP yang dikatakan akan melompat itu benar atau tidak.semuanya terserah pada Pak Lah sebenarnya.

Anwar telah menghantar signal kepada Pak Lah supaya menjawab teka-teki tersebut bagi pihak Anwar...

Kalau kisah MP-MP lompat tersebut adalah palsu, PASTI Pak Lah tak akan teragak-agak untuk memanggil sidang Parlimen tergempar seterusnya membuktikan kata-kata Anwar hanyalah retorik murahan politik palsu sekaligus membuktikan sokongan dari perwakilan.

Kalau kisah MP-MP lompat tersebut adalah benar...PASTI Pak Lah akan bagi alasan...

Hangpa pikiaq la... aku nak tunggu respon Pak Lah.

Ciplak dan cilok dari: Perisik Rakyat

5 comments:

Hafizzul Kamarudin said...

sampai bile anwar nk tangguh aku taktau...makin lama makin ilang kepercayaan aku kt anwar nih...

M@YaZ said...

haha .. aku tak kisah .. janji minyak turun .. huahahaha :p

Qica a.k.a Noly said...

uishh..tunggu dn lihat je la..
teka teki kn best..

p/s:nk acar buah 2bekas..xmo sms la abeh kedit..huh

M@YaZ said...

? 2 .. aiseh .. jap check stock .. rasanya ada satu ada dua je last stock .. tak larat nak buat baru .. 12 jam nak masak .. haha

Tuan Caracol said...

weh, nanti bila paklah respond thru sms kat hang, hang foward kat Tuan sms tu ok??

:p cheers