Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Thursday, September 11, 2008

Berbuka Puasa Dengan Rakan Seperjuangan

Salam semua,

Hehe, baru selesai qadha hajat makan bersama rakan2 seperjuangan masa training dulu. Best, ramai ada.

Venue: Flaming Steamboat
Date/time: 11 September 2008 / Break Fasting

video

Yang lain pe'el atau pisikal = Arvind dengan jambangnya dan rambut panjangnya, thava lama tak jumpa, mata makin cantik :p, lela [kat opis tadi nampak letih tak hingat, sampai kat flaming sehat walafiat+aktif lagik..hum]

Tak nak cakap banyak, tgk ja gambar2 bawah nih~










Regards,
Ijat The Bear~

6 comments:

miszacasian said...

ijat, gambar wa dlm nie suma pun pelik2..
huhuhuhu...

tapi, tadi mmg sonok dpt kumpul balik reramai..
windu zaman kita suma duk dlm 1 lab..
mcm family~
windddddduuuu~

Afida Anuar said...

Aku tak dijemput pong..sob sob sob..
eh lupe..akunye ELTP 15..ngeeee..
wahh bestnye korang leh kumpul ramai2..
qedge bile lak weh? ajat jd ketua majlis la..agagagga

M@YaZ said...

wa: hehe, nampak wa sangat gembira. Kalau wa nak tau, semalam paling kuat gelak kat restoran tu wa la. Hehe. Tak pa, kita ramai. Njoy je la kan. Bestkan, teringat time training dulu. Tahun depan kalau nak berbuka dgn eltp dah susah nak jadi kenyataan. Ramai dah nak keluar :(

kak fida: q-edge kan minggu depan kak fida? Bukan nurha tgh plan ke?

miszacasian said...

erk ijat!
sungguh ker?
malu nie~!
(~_~)

aziz said...

ijat ko bungkus byk tak smlm? hahaha...

M@YaZ said...

hehe .. takpa wa .. jgn malu .. kita ramai. hehe :D

erk .. ajis .. ko nampak ke aku bungkus??