Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Thursday, August 21, 2008

Seronoknya~!

Salam semua,

takde apa nak apdet, cuma nak bgtau kawan2, jangan harap minyak nak turun. Nampak gaya naik semua kali ni. dah naik $6 dari minggu lepas. Maknanya government takkan menurunkannya, sebab trends sehari dua ni nampak naik ja. Hehe. Tapi apa pun jangan berhenti mengharap. Marilah sokong Pak Lah ngan Najib. Hidup Umno~! Hidup BN~! Hidup Melayu~!

agagaga .. tadi teman WB sampai pukul 7.34mlm. Sian dia, banyak keje. Kena latu ngan bos la tu :D Apapun jangan patah semangat WB~!

Regards,
TeMMon~

2 comments:

Qica a.k.a Noly said...

sumer manusia punyer angkara..emm Hidup Manusia!!!

M@YaZ said...

hehe .. idup cup cake .. eh .. hehe :D