Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Wednesday, August 27, 2008

Minyak nak turun lagi??

Salam Semua,

baru lawat website utusan meloya tadi. Depa kata minyak mau turun lagi. Hehe. Ada orang tanya aku, sebab kalah. Aku kata tak lah, BN nak kota janji, 1 Sep turun minyak. Haha~!

Apa pun malas ulas. Kalau turun walau skit, aku terima ja. Jangan naik sudah. Pening kapla. Eh, ada plak orang bisik tadik, depa kata BN turun sebab nak bersihkan nama sebelum pengambil alihan kuasa. Haha~! Sekali lagi aku kata, susah nak alih kuasa, kecuali MP2 yang dah sebelah kaki dalam PR tu terus Lompat, jangan teragak2, satgi sendiri jatuh. Haha~

Nyway u ol boleh baca terus kat Utusan Meloya, klik sini ja.

DSAI nak jadi PM?? Haha, Tun Dr Mahathir kata tak boleh. Sebab apa?? Dia kata BN boleh rasuah lagi tinggi dari apa Anwar bagi. Sah2 dia ngaku yang BN main duit. Huahaha. Text bawah ni aku amik dari meloya gak. Haha. Naik loya aku baca

"Menurut bekas Perdana Menteri itu, beliau percaya Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu tidak mampu mendapatkan sekurang-kurangnya 30 Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) untuk melompat parti bagi membentuk kerajaan Pusat.

"Dia (Anwar) fikir bahawa dia boleh beli mereka (Ahli Parlimen BN), tetapi dia mesti ingat ada orang lain boleh menawarkan harga lebih tinggi,'' katanya kepada pemberita di Yayasan Kepimpinan Perdana, di sini hari ini."

Mau baca lebih lanjut?? Klik sini.

Regards,
TeMMon~

5 comments:

Afida Anuar said...

Kalau pak lah turun harga minyak 1.50, suspek arr kt pak lah..ngeeee

Qica a.k.a Noly said...

trun la lagi..trun takhta pon oke gak...

M@YaZ said...

Haha, sapa la nak turunkan banyak tu kak fida.

Turun takhta?? Hehe, noly2, Pak Lah bagus la, dia siap turunkan harga minyak minggu lepas. :D

pestisid said...

chedet dh nyanyuk.tak prasan la tu bg statement makan diri.huhu.
jgn isi fulltank sblum 1sept. :D

M@YaZ said...

haha .. baik~