Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Thursday, July 24, 2008

September 16??

Salam semua,

Suprisingly and shocking news from D.S Anwar Ibrahim yesterday. 16 September menjadi tarikh deadline untuk hantar assignmentnya untuk menukarkan kerajaan yang sedia ada. Apa pendapat aku??

Pagi2 lagi aku bukak MHI. Aku tgk D.S Abdullah rileks ja tgk budak2 Formula Future tu. Dan lagi dok buat lawak ngan menteri sukan. Heh, still control. Phew. Hebat betul la politik Malaysia nih. Yang penting bak kata Tun Dr. Mahathir. Pak Lah always hav the best chorus line. Dia tak perlu cakap apa2. Semua menteri boleh tolong jawab untuk dia.

Apa pendapat anda jika D.S Anwar jadi PeeEmm? Aiseh. Aku takut satu je. "REVENGE~!" Ya betul mungkin dikurangkan semua rasuah dan segala macam. Tapi akan bersatukan Melayu bila D.S Anwar pimpin? Bolehkah beliau secara professional melupakan segala yang berlaku kepadanya untuk memimpin negara? Kalau tanya aku .. iman aku tak cukup kuat. Bila dah ada kuasa, kompem la aku cari jalan untuk menjatuhkan pihak yang berlawan ngan kita habis-habisan. Sampai dia senyap. :D

Apapun, kita still ada kesultanan melayu. Harap Agong dan semua Sultan2 bersatu dengan lebih kukuh lepas ni. Selamatnya Malaysia sebab ada institusi beraja. Tapi mereka perlu lebih kuat dan tegas dalam bidang pentadbiran negara lepas nih. Kalau tidak susah Melayu nak bersatu.

It's up to semua orang lah, nak pikirkan apa yang akan berlaku. Aku malas nak pikir politik sangat sebab semua tak menentu dah sekarang ni. Yang tentu adalah anak menantu. ;)

MB ngan EXCO terengganu pun satu (tapi macam ada konspirasi menjatuhkan diorang pulak aku tgk). Jarang TV memberi liputan macam ni untuk pemimpin BeEnd. Dulu masa Ahli2 mereka membuat memorondum untuk pilih mantan Menteri Besar pun tak heboh macam ni. Padahal semua orang melayu marah diorang sebab menentang SULTAN.

Entah la. Lagi di pikir. Lagi sakit ati kadang2. Apa pun. Semoga kita selamat dari segala musibah. Kuatkanlah iman kami Ya Allah, satukan lah kami ya Allah.

TeMMon~

No comments: