Mari Mengira~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Mencelah iklans ckit

Balance Rojak Mak Bee packs available = 6
1 Pack Rojak Mak Bee = RM 4.00
3 Pack Rojak Mak Bee = RM12.00

Pekasam Ikan Puyu = 0
1 Pack Pekasam Ikan Puyu =RM10 (300gm - 400gm : ikut harga pasaran)
*untuk ikan lain, sila sms aku dulu keh :D

Cadar
Layari sini untuk tempahan code anda :D
SMS/Call ijad @ 013 352 6642

Tuesday, July 15, 2008

"A"rtificial "I"ntelligence squeeze Strawberry in 1 hour~!

Heh, hebat AI, itu sahaja yang boleh keluar dari mulut aku.

Semua idea2 dan isi2 nya susah untuk dibidas. Strawberry sebaliknya. Asyik melihat dirinya pada tahun 1990-an sehinggakan AI menekan sampai mengeluarkan jus yang sangat menarik. Bagai menegakkan benang yang basah. Semua hujjah strawberry hanya boleh aku tertawa sahaja. AI sangat mantap, berdiri teguh dan semua rationalnya sangat bagus.

Rumusan paling senang:
  • AI: idea sangat bernas dan sangat rational dengan keadaan sekarang
  • Stroberi: Still on the chocolate cake. Still sees himself in 90's. Please take note all A.I ideas~!
So sapa nak ganti Strawberry ni???

Update: Seperti biasa, berita akan memutar belitkan semua kenyataan. Masalahnya rakyat dah dengar~! Sharil Samad, Turunkan diesel?? haha. Tiket bas naik bang oi~ bleh turun ka?? awat tak turun?? Pastu ingat kami ni tarak moto/kereta ka??

2 comments:

Afida Anuar said...

Hahaha..stoberi lak plak...
Adeh..dia ingt semua rakyat senang. Sampai kata tiada rakyat tak cukup makan...
Huhh..tak alert punya menteri!

M@YaZ said...

hehe .. bengong kan .. nak tulis panjang2 sakit hati bab politik ni. Sebab tau. Be End always hav backup plan. hari ni surat khabar keluar cerita nak tangkap anwar je. Haha ..